VanityVonMonroe

Direktlänk till inlägg 9 december 2014

Jag är raderad.

Av Emi Von Vanity - 9 december 2014 18:22

Hellu.

Som ni kanske vet har jag raderat min användare på msp, anledningen till varför är att jag har kännt mig stressad och ganska nedtryckt. Jag vet inte om jag kommer tillbaks, har nämligen raderat min gubbe 1 gång förut och fått tillbaks den. Vad tycker ni?

Jag är rädd för att ingen ska komma ihåg mig när jag väl kommer tillbaks, eller?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emi Von Vanity - 26 oktober 2014 17:53

        Hellu! Under de senaste dagarna när jag börjat spela igen så har detta förekommit. Såklart har det kommit förut men jag blir liksom trött på det. Bara för att jag är VIP betyder det inte att jag är någon bank som kan lasta på med di...

Av Emi Von Vanity - 25 augusti 2014 00:13

Hellu! Detta är mitt första inlägg på denna "nya" bloggen. Egentligen så raderade jag den förra bloggen som hette såhär och har nu skapat en ny med samma domän. Iallafall, anledningen till varför jag raderade den förra var för att jag har svårt...

               

 

 

4 besvarade frågor

Innan du du frågar:

* Sök i sökrutan efter svaret.

* Se till att du beskrivit din fråga korrekt.

* Vara medveten om att din fråga kan bli besvarad inom minst 24 timmar eller mer, beroende på hur upptagen jag är.

* Inte stressa mig och ställa frågan flera gånger, tack.

         

 


Ovido - Quiz & Flashcards